![adv-photography](http://delta-adv.ir/fa/wp-content/uploads/adv-photography.jpg)
عکاسی تبلیغاتی
عکاسی از محصولات، کالاها، تولیدات و خدمات سفارش دهنده، هنریست به نام عکاسی تبلیغاتی که از شاخه های هنر بزرگ عکاسی محسوب می شود.
در عکاسی تبلیغاتی، عکاس بیش از آن که به صورت منطقی و با دید واقعیت گرا به سوژه نگاه کند، سعی در برجسته نشان دادن نقاط قوّت سوژه دارد و حدالامکان، افزایش القای جذابیت بصری در مخاطب را در دستور کار قرار می دهد.
![d-9](http://delta-adv.ir/fa/wp-content/uploads/d-9-180x180.jpg)
عکاسی هنری
هدف اصلی عکاسی هنری ابراز دیدگاههای خلاق، و الهام هنری عکاس میباشد. عکاسی هنری از آن جهت از دیگر ردههای عکاسی متمایز است که برخلاف عکاسی خبری هدف آن ثبت تصاویر مربوط به اخبار نیست و نیازی به پایبندی به اصول اخلاقی خبرنگاری ندارد و نیز برخلاف عکاسی تبلیغاتی برای فعالیتهای اقتصادی و یا فروش محصولات یا خدمات بکار نمیرود. شایان ذکر است که تعریف عکاسی هنری تا به امروز موضوع بحث و مناظرههای بسیاری در جوامع هنری دنیا است.
![industrial-photos](http://delta-adv.ir/fa/wp-content/uploads/industrial-photos.jpg)
عکاسی صنعتی
بر روی نشان دادن زوایای گوناگون یک قطعه یا محصول، تکیه دارد. معمولاً عکس صنعتی از شیئی گرفته می شود که ساخته ی دست بشر است و در این نوع عکاسی، عکاس تلاش می کند از جنبه های مختلف، کیفیت سوژه را به رخ مخاطب بکشد. عدم استفاده مناسب از فن و دانش عکاسی، قطعاً منتج به ثبت یک عکس صنعتی خوب نخواهد شد. فرصت و زمان کافی، آرامش و دقت در انتخاب عوامل فنی مثل نور، سرعت شاتر، عمق میدان و … از مشخصه های عکاسی صنعتی است.