اگر تحقیقات بازار استاندارد باشد ( امکان سنجش ضریب خطا و سطح اطمینان وجود داشته باشد ) مدیران بازاریابی و فروش شرکت ها به راحتی می توانند با اطمینان کامل کمپین و برنامه های بازاریابی خود را ارائه نمایند. در نظر داشته باشید که با توجه به فرهنگ ایرانیان و بالا بودن هوش هیجانی (EQ) در جامعه و همچنین تنوع فرهنگی و قومی در کشور نمی توان تنها به یک روش تحقیقات بازار استناد نمود و باید با توجه به ماهیت محصول (کالای صنعتی ، کالای مصرفی و خدمات) و همچنین ابعاد شرکت ( اندازه شرکت و استراتژی ها و پتانسیل ها ) یک برنامه کامل جهت انجام تحقیقات بازاریابی تهیه نمود. انجام شناسایی بهترین روش های تحقیقات بازار برای شرکت ها و همچنین عملیاتی نمودن این تحقیقات در دپارتمان تحقیقات بازار در پارک بازاریابی ایران طی چندین سال گذشته در بیش از 120 بازار تاکنون اجرایی گردیده است.
لینک های مرتبط
آخرین اخبار
- دیدارمعاون فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خراسان رضوی با رئیس هیات مدیره انجمن صنفی کانونهای آگهی و تبلیغات استان2020-01-18 - 18:23
- امضای تفاهم نامه همکاری فی مابین موسسه آموزش عالی فردوس و انجمن صنفی کانون های آگهی و تبلیغات استان خراسان رضوی2019-07-25 - 12:59
- با حضور معاون امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی، چالش های تبلیغات در خراسان رضوی بررسی شد2019-07-25 - 12:53
تلفن تماس:
-
37056251(051) سه خط
- نمابر:
-
(051)